4. évad - 1. rész magyar felirattal

Sziasztok! 

Végre itt van a 4. évad 1. részéhez a magyar felirat! Tudom, hogy nektek egy kicsit soknak tűnhetett az elkészítési idő, de az angol feliratot csak előző héten, szerdán kaptam meg, és igazából már e hét keddre kész volt a fordítás, csak bizonyos ügyek (és egy bizonyos személy) miatt, nem tudtam net közelbe keveredni, így esélyem sem volt ráégetni a videóra és feltölteni. (Calum-os bejegyzést és az emlékeztetőt is a telefomról írtam.) Plusz ugye nekem sem csak a feliratozás van, például suliba járok, ráadásul ezt a blogot is szerkesztem nektek, amire – mondanom sem kell – nem volt semmi időm, az előbb említett okok miatt. Szerencsére (rajongói szemmel nézve, szerencsétlenségünkre) csak február 8-án jön ki a következő rész, szóval addig sok időm van befejezni a 2. részt és blogolni is.

Ma még elvileg, hozom nektek a 3-4. rész promo-anyagait és egy-két érdekességet a sztárokról, Hétfőn pedig Laura után, áttérünk Calum Worthy-ra. És ha minden jól megy, utána nem sokkal indul a 10 napos Auslly, avagy Valantin nap Ally-éknél. Na, de akkor nézzük azt a feliratozott részt! (Ui.: a 2. rész feliratozása után, majd írok róluk egy közös véleményt is.)

a 4. évad 1. részéhez!

(Kattints a linkre a felirat letöltéséhez! 
A ráégetett videó holnap-holnapután jön.)

Nincsenek megjegyzések