Az Austin és Ally a 4. évaddal véget ér - Interjú Laura Maranóval

Ma reggel találtam egy interjút, ami egyszerűen lesokkolt. Eddig is voltak pletykák arról, hogy a 4. évad az utolsó, na de most, hogy meg lett erősítve… Egyelőre most nem tudom mi lesz a bloggal, addig is itt az az interjú.

Figyelem! Az Austin és Ally rajongókat nagyon lesokkolhatják a további sorok. Valamint, érdemes elolvasni a teljes interjút, viszont, aki csak a szomorú részre kíváncsi, annak kékkel ki van emelve.

Mit tudnál mondani a Bad Hair Day-ről?
Azt mondanám kicsit olyan, mint a Női szervek című film családbarát változata. Ez az akciós, buddy-cop-os vígjáték olyan műfaj, amilyenben a Disney Csatorna még soha sem gondolkodott. A karakteremnek, Monicának nagyon rossz napja van, és ez épp a végzős bál napja. A ruhája szétolvad, a cipője felrobban, a haja (hair) pedig olyan, mint ahogy a címben is le van írva, nagyon, nagyon rossz (bad).

Még valami érdekesség?
Monica nem hisz a netes kutatásokban, arról hogyan is nézzen ki a bálban. Ezért őrült kísérletezésbe kezd a hajával, összekever mindenféle krémeket, és hát, borzalmasak lesznek az eredmények. Ezt [leforgatni] nagyon szórakoztató volt, mert a stáb mindenféle parókát adott rám, és [mindegyikkel] nagyon máshogy néztem ki: „Ó, milyen bájos!”, meg „Igen, ez vagyok én.”.

Leigh-Allyn Baker a filmben egy zsarut játszik, aki magával rántja Monicát, hogy együtt eredjenek az ellopott ékszer nyomába, valamint Leigh-Allyn volt a film producere is. Biztos, ismerted már a Sok sikert, Charlie!-ból, de volt már olyan, hogy összefutottatok egy rendezvényen?
Valószínűleg, már nem emlékszik rá, mert évekkel ezelőtt történt, de miután leforgattuk az Austin és Ally bevezető epizódját, Ross és én ügy döntöttünk, hogy átmegyünk a Sok sikert, Charlie! díszleteihez, akkor találkoztunk először. Viszont hivatalosan, csak a Radio Disney Music Awards-on ismerkedtünk össze. Mindig azt szokta mondani, hogy csak azért volt ott, mert rám vadászott, hogy összehozhassuk ezt a filmet [a Bad Hairy Day-t]. És mint kiderült, tényleg nagyon jó csapat vagyunk.

Ez volt az első akciófilmed?
Igen, és azt hiszem, hogy nem szeretnék még egyet, mert nagyon ijesztő volt. Ami azt illeti, minden kaszkadőrmutatványt saját magam oldottam meg. 65 km/h-val kellett mennem a sétálóutcán, miközben emberek álltak előttem. Kaszkadőrök voltak, de az is megtörtént, hogy nem fékeztem, és csak bízni mertem benne, hogy elugranak az útból. „Laura, ne aggódj!” – ilyenekkel próbáltak nyugtatni, de én teljesen lefagytam.


Térjünk át az Austin és Ally-re! Ezen a szombaton a Sonic Boomból zeneiskola lesz. Ez egy nagy váltás a sorozatnak.
Hatalmas váltás. Nem csak a történet lesz teljesen más, hanem a díszlet is. Raini-vel az elején egy kicsit megijedtünk, mert „Itt nőttünk fel! Mindig is hiányozni fog ez a lépcsőkorlát!” De megtanultuk szeretni a Zenészképző díszletét is, nagyon dizájnos, meg minden, a logó is igazán klassz.

A történetszál egy másik sávba ment át, ami kinyitott egy-két új lehetőséget.
Így van. Mármint, szerintem, egy kicsit beragadtunk. Nem tudtok, hogy is tovább a Sonic Bomm-mal. Különösen azért, mert most, hogy Ally egyfajta szupersztár lett, nehéz lenne neki ott dolgozni. Ezért föltétlen egy másik sávba kellet terelnünk a történetszálat.  

Ally-t leszámítva, melyik karaktert játszanád még szívesen?
Már egy ideje nem mutatjuk a sorozatban, de Nelsont játszanám szívesen, akit eredetileg Cole Sand alakított. Ő volt a „De, cuki!” srác. Klassz lenne tudni, hogy milyen imádni valónak lenni, csak egy napra.

Szóval ez a befejező évad?
Ez a befejező évad, ami nagyon keserédes. Kicsit olyan ez, mint a saját végzős évünk. Barátokként kezdtünk, majd az éves során családdá váltunk, most pedig abban a szakaszban vagyunk [a való életben és a sorozatban is], hogy „Irány a fősuli!”. Nagyon várom már, hogy mit hoz a jövő, mert folytatni fogom a zenei pályámát – még egy albumot is kiadok ebben az évben -, de közben szomorú és vagyok, mert nagyon megszerettem a színésztársaimat és a stáb többi tagját is.

Már leforgattátok a sorozatzáró epizódot (ami majd 2016 elején kerül adásba)?
Nem, de már tudom nagyjából, hogy mi lesz benne. Az alkotók elmondták, és igazán klassz lesz. Alig várom már.

Te hogy állsz hozzá a Disney-s sorozatokhoz? Amolyan „ez is kipipával” módom, vagy inkább te is szeretnél egy második sorozatot, mint Zendaya?
Én mindig nyitott vagyok. De most a zenélésre akarok koncentrálni, ami néha igen nehéz, ha egy sorozatban szerepelsz. Plusz, szeretném folytatni a tanulmányaimat is a főiskolán, mivel tavaly érettségiztem le, ami rengeteg stresszel járt. De most egyelőre mindenképp zenélni fogok.

Van még olyan Disney-s sorozat [az Austin és Ally-n kívül], amit figyelemmel követsz?
Van, a Riley a nagyvilágban. Hahó, én vagyok a legnagyobb A kis gézengúz rajongó. Mi, Raini-vel megszállottjai vagyunk Will Friedle-nek, aki Corey bátyját játssza a sorozatban. Annyira, hogy amikor megtudtok, hogy szerepelni fog a Riley a nagyvilágban 2. évadában azt mondtuk, hogy „Srácok, muszáj csinálni egy összevont epizódot, és neki muszáj benne lennie!”. Nagyom imádjuk őt [és a sorozatot is].

Ezzel megválaszoltad a következő kérdésemet is, de azért felteszem: Álmaid szívtiprói közül kit szeretnél vendégsztárnak az Austin és Ally-be?
Will Friedle-t, vagy Paul McCartney-t. Együtt játszhatnék Paul McCartney-val… Bár nem hiszem, hogy eljönne, de jó elképzelni.


A nővéred, Vanessa az amerikai ABC Family-n futó Elcserélt lányokban játszik [amit Magyarországon most a Duna vetít]. Mit gondolsz Bay és Emmett kapcsolatáról?
[És, akkor itt most elkezd beszélni a karakterek szerelmi életéről.]

Van még olyan híresebb/főműsoridős sorozat, amit szoktál nézni?
Az Empire. Megszállottja vagyok a sorozatnak. Istenem és, amit Taraji P. Henson csinál az valami csodálatos. Ezen kívül még szeretem a Homelandet, a Trónok harcát, a Híradósokat, a Modern családot. És nagy rajongója vagyok még A hivatalnak, ami épp most megy a Netflix-en. Egyébként, a sorozat egyik sztárja, Leslie David Baker vendégszerepelt az Austin és Ally-ben Stanley-ként, de azt a részt még nem adtuk le. Amikor megtudtam, hogy találkozhatok vele, sztár-sokkot kaptam.

És az utolsó kérdés: Mi az a leginkább „nem-Disney-s” dolog, amit a közelmúltban csináltál?
Hadd gondolkozzam! Ó, megvan! Tettem valami igazán durvát. Készen állsz? Csináltattam a karomra egy tetoválást ezüst mintákkal. Ilyen voltam előtte: „Nem is tudom. Hogy fog ezután kezelni a világ? Nem hiszem, hogy menni fog.”, de aztán megcsináltam.

Forrás: TV Line

Nincsenek megjegyzések