Fontos hírek, infók - KCA magyar vetítés és 2-3. évad epizódismertetők

Szép napot mindenkinek!

Sajnos tegnap nem tudtam jönni, cserébe ma két bejegyzést is kaptok. Először a fontosabb hírekről lesz szó, majd utána érkezik a várva-várt második lista is a J-14-tól.
  • Eddig teljesen elfeledkeztem róla, de a magyar Nickelodeon többször is adja a héten magyarul a Kids’ Choice Awards-ot. Nekem tegnap sikerült elkapnom benne Ross-ékat, de csak másfél percig szerepeltek, és a műsor összegészében eléggé unalmas volt, szóval én tudom ajánlani meleg szívvel, de, ha valaki azért meg akarja nézni, azoknak hoztam az ismétlések időpontjait. Persze Ross-ék szerepléséről majd jönni fog egy szinkronos videó is.
2015. április 3. 13:50
2015. április 4. 10:25
2015. április 5. 12:10
  • Amint azt ti is észrevehettétek, újra megváltozott a dizájn. Mivel egy kedves barátom jelezte, hogy a bejegyzéseken kívül semmi sem nyílik meg rendesen az oldalon akkor, ha az ember nem szerkesztő. Szóval visszatért a 3-as sablon, amit az 1-es dizájnnal spékeltem meg. Őszintén szólva, szerintem, ez az eddigi legklasszabb és legletisztultabb dizájn.
  • Tehát újra rendesen működik az oldalsáv, ez remek alkalom arra, hogy tartsak ott egy kis közvélemény kutatást. Szeretném megtudni, hogy szerintetek inkább a 3. évadtól, vagy inkább a 4. évadtól folytassam a feliratozást. A szavazás április 16-ig tart!
  • Tegnap nem volt netem, szóval olvasgattam meg tévézgettem, és végre arra is volt időm, hogy bepótoljam az elmaradt részeket az Austin és Ally-ből, és ezzel együtt megírjam az elmaradt ismertetőket is. A régebbieket elolvashatjátok ITT, az újabbakat pedig a tovább után:

2x25 - Valóság és film (Real Life & Reel Life)
Bemutató: 2015. március 15.

Amikor Dez és Trish elhatározza, hogy filmet készítenek Austinról és Ally-ről, újrakreálnak mindent - egy kicsit megspékelve - a páros megismerkedésétől egészen a filmig. A végén még az is megtörténhet, hogy mire a film végére érnek, Austinban és Ally-ben újra feltámadnak a régi érzések.

2x26 - Új kezdet és búcsú (Fresh Stars & Farewells)
Bemutató: 2015. március 22.
ÉVAZÁRÓ

Ally, Trish és Dez csatlakozni készülnek Austinhoz, a fiú első országos turnéján. Azonban, a turné miami-i nyitó koncerten Ally ajánlatot kap: segítenénk neki beindítani a saját karrierjét. Ezután a lánynak döntenie kell aközött, hogy beindítja a jövőjét, vagy inkább elmegy a barátaival turnézni.

3x01 - Repterek és találkozások (Road Trips & Reunions)
Bemutató: 2015. március 29.
ÉVADNYITÓ

Miután Austinék elmentek a turnéra, Ally teljes mértékben a karrierjére próbál koncentrálni, de nem megy neki. Ezért ügy dönt, hogy csatlakozik a barátaihoz. A lány azonban ki fut a határidőből, és újra döntenie kell a karrierje és a barátai között.

Nincsenek megjegyzések