Interjú Laurával - Mit tudsz Magyarországról?

Sziasztok! Végre-valahára kitört a húsvéti szünet, szóval mostantól egy hétig minden nap akár több bejegyzés is érkezhet, aztán majd meglátjuk mi lesz belőle. Már megírta a mai bejegyzéseket, de azok előtt még szeretném közé tenni a Disney cikkét. Ugyanis a magyar Disney készített egy interjút Laura Maranóval, igaz, hogy az Austin és Ally-t nem nagyon érintik, viszont Laura beszél egy kicsit Magyarországról is, szóval mindenképp érdemes elolvasni.

Szerinted mik az általad játszott karakter, Ally leglényegesebb tulajdonságai az Austin és Ally című sorozatban?
Szerintem a legfontosabb, hogy Ally nagyon megbízható, és egy fantasztikus karakterfejlődésen ment át, hiszen láthattuk, hogy évről évre egyre magabiztosabbá vált, ami azért is remek, mert rengeteg ember tud azonosulni vele.

Mit gondolsz, mik a legizgalmasabb divattrendek mostanában?
Imádom vegyíteni a dolgokat, ezért azokat a divatirányzatokat szeretem, amiben keverik a vintage és a dizájner cuccokat, ruhadarabokat. Szerintem az is nagyon menő, ha hasonló, ám mégis különböző mintákat összekevernek. Mindenesetre a divatban azt is nagyon fontosnak tartom, hogy mindenki az egyéni megérzéseire hallgasson, és bízzon a kreativitásában.

Hogyan kerültél bele a színészet és a zene körforgásába?
Az anyukám egy gyermekszínház vezetője, ezért én és a nővérem gyakorlatilag a színházban nőttünk fel, és már kiskorunkban is imádtunk szerepelni és előadni, de az édesanyánk eleinte nagyon ellene volt annak, hogy színészi pályára lépjünk. Végül a sok unszolás hatására úgy döntött, hogy elvisz minket egy ügynökhöz – de csak elrettentésként, hogy megtapasztaljuk, hogy mennyire nehéz ez a szakma. Én 5 éves voltam, a nővérem pedig 8, és anyukánk ellenállása ellenére tök jól sült el a dolog. Nagyon szerencsés helyzet volt, hogy anyukánknak rálátása volt arra, hogy valójában milyen a színészi szakma, és voltak ilyen irányú kapcsolatai is. Én a zenét is imádom, viszont a családomban senki más nem lelkesedik annyira a zenéért, mint a színészetért, ezért a dalszerzés számomra mindig magányos tevékenység volt. Aztán bekerültem az Austin és Ally című sorozatba, és ez nagy mázli, hiszen a sorozatban pontosan azt a két dolgot csinálom, amit a legjobban szeretek, vagyis színészkedek és zenével foglalkozok.

Melyik zenei stílus áll a legközelebb hozzád?
Odavagyok a zongoráért, a zongorás popzenékért. 9 éves korom óta zongorázok, ez a dalszerzésben is óriási segítséget jelent.

Kik a példaképeid?
Például Natalie Portman, ő egyszerűen csodálatos, illetve Keira Knightley-t is nagyon kedvelem. Ők ketten igazi kifinomult nőknek tűnnek, és ezért minden tiszteletem az övék. Pink is nagyon menő, és említésre méltóak a dalszerzésben elért eredményei is. De mindenekelőtt – és tudom, hogy ez talán giccsesen hangzik – az anyukámra és a nővéremre nézek fel, mert ők erős és független nők, és csodálom őket mindenért, amit elértek.

Szeretsz utazni? Melyik a kedvenc országod?
Természetesen szeretek, legutóbb például Kanadában forgattuk a Hajmeresztő nap című filmet. Lenyűgöző hely, ráadásul úgy érezhettem magam, mint Franciaországban, hiszen azon a területen franciául beszélnek. Nagyon izgatott voltam, mert naivan azt hittem, hogy a hathetes forgatás alatt megtanulok franciául, de ez sajnos nem történt meg.

Tudsz valamit Magyarországról?
Azt hallottam, hogy ott nagyon finomak az ételek! Egyszer személyesen is kipróbálnám őket, nagyszerű lenne ellátogatni oda!

Úgy hallottam, hogy szeretsz olvasni. Mik a kedvenc könyveid?
Nagyon kedvelem Jane Austin regényeit. Tudom, tudom, javíthatatlan romantikus alkat vagyok, főként a Büszkeség és balítélet, valamint az Emma című könyveket szeretem. Illetve imádom a Harry Potter-sorozatot is – úgy is mondhatnám, hogy hatalmas, megszállott rajongó vagyok.

Mi a véleményed a közösségi oldalakról, főként a Facebookról és az Instagramról?
Szerintem a közösségi média rendkívül szórakoztató, de személyesen is tapasztaltam, hogy például az Instagram és a Twitter elég komoly függőséget is okozhat. Nagyon fontosnak tartom, hogy az online csevegések mellett próbáljuk fenntartani a személyes kapcsolatainkat is. Ugyanakkor a közösségi oldalak által könnyedén felvehetem a kapcsolatot a rajongóimmal, a például a magyar rajongókkal is, ami nagyszerű érzés.

Nincsenek megjegyzések