Fontosabb infók - részlet a 4x06-ból és az R5 új videóklipje

Egyetlen egy napig nem voltam itt, és máris tele van a postaládám a hírekkel. Szóval most is egy összefoglalós bejegyzéssel jöttem.

Először is itt van egy videó, amiben nem csak a 4. évad 6. részéből láthattok részletet, hanem azokból a Disney-s sorozatokból is, amik részt vesznek a csatorna következő maratonjában. Erről a maratonról már korábban itt is olvashattatok és ugyanitt a 6. rész ismertetőjét is elolvashattátok, de azért most is elmondom, hogy miről is van szó. Lényegében annyi az egész, hogy különböző Disney-s színészek „átmennek” más Disney-s sorozatokba vendégszerepleni, hogy itt is megcsillogtathassák a tudásokat. Itt a lista, hogy ki hova, utána pedig a sok rizsa után megnézhetitek végre a videót is.

  • Debby Ryan (Jessie – Jessie) – Riley a nagyvilágban
  • Cameron Boyce (Jessie – Luke) – Liv és Maddie
  • Olivia Holt (Nem én voltam – Lindy) – Az eb és a web
  • Dove Cameron és Ryan McCartan (Liv és Maddie – Maddie, Liv és Diggie) – Austin és Ally
  • Corey Fogelmanis (Riley a nagyvilágban – Farkle) – Nem én voltam!
  • Francesca Capaldi (Az eb és a web – Chloe) - Jessie



UPDATE: Miután befejeztem ezt a bejegyzést jött még egy részletes videó, amit IDE KATTINTVA tudtok megnézni.

Ha már a videóknál járunk, vasárnap írtam róla, hogy a napokban jelenik meg Ross bandájának, az R5-nak a legújabb klipje. Szerintem, irtó klassz lett. Ti mit gondoltok róla?


Két videó után, jöjjön most egy kép is: valamelyik nap épp bóklásztam Laura oldalán, amikor egy nagyon aranyos, de egyben szomorú képre bukkantam. Hát igen, sajnos már itt járunk.

AUSTIN ÉS ALLY KÖSZÖNJÜK, IMÁDUNK TITEKET 
– áll a képen, utána pedig 255 ember nevét olvashatjuk.
l

3 megjegyzés:

  1. Szia azt szeretném kérdezni hogy a 2. évad 18. részétől a többit hol tudnám megnézni? mert sehol nem találom.. :/

    VálaszTörlés
  2. Szia! Próbálkozz meg ezen az oldalon: http://sorozatoklinkjei.gportal.hu/! Én minden Disney-s sorozatot innen nézek.

    VálaszTörlés